Pages

Sunday, December 6, 2009

Tabahkan hati dan kentalkan iman dalam diri...

Tengah baca buku "Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy" hasil nukilan H.D. Brown ni, buat aku rase pening dan aku pun 'break' kejap wat entry baru.. Hahahaha.. (=.=")

Entry sebelom ni aku letak jadual exam aku...ya...ya.. sok ade exam Teaching Techniques and Classroom Mangement.. Lusa pulak.. Phonetics and Phonology dgn Sociolinguistics... Pening2... Untuk tiga hari ni (jumaat, sabtu, ahad) aku dlm kebingungan (bukan bengong ye)..tak tau nak bace mane satu.. sebab tiga2 paper ni susah belaka... Huwaaaaa... (T.T)

Tengah2 study ni macam biase la timbul perasaan camni...

"Ble nak abes exam ni?? Nak balik umah!!! Nak Cuti!! Uhuk~~"

Sungguh cemburu aku terhadap kawan2 aku yang lain yang tengah cuti tu.... "Bile la agaknye aku boleh join diorang?"

Namun sejak menjak ni aku asyik mimpi je.... Mimpi nak makan tempe goreng... huhuhu... (T.T)
(Ni tengah ngidam tempe goreng tahap maksima ni..adeh~~)

Apepun aku kena tabah hadapi cabaran besar ni...kuatkan iman aku supaya fokus study dan tak terpesong dari buku...hehehe... Lagi 4 paper lagi! Usaha!! Insya Allah, dengan usaha yang gigih dan doa aku akan berjaya.... AMIN~ \(^.^)/

No comments:

Post a Comment