Pages

Sunday, November 29, 2009

Sukaneka SRM

14 November lalu (mak aih! baru nak masuk dlm blog..hehehe..), sukaneka Sekretariat Rakan Muda Unisel diadakan di IPIS, Unisel. Seperti biasa aku mewakili rakan sukarelawan tetapi kebanyakan geng2 sukarelawan aku tak dapat join sebab diorang ade hal lain. Aku pun ajak la kawan kelas yang best, sporting dan baik hati (lat, uyu & ayie). Thanx so much korang sebab join sesame. Ikin dan kawan dia Fida pun join sekali. Tak lupa juga Naim ahli sukarelawan yang paling bersemangat pun join skali. Walaupun sume masing2 tak kenal tapi kerjasama kitorang kuat dan kitorang ngam sangat. Tengokla gelagat kitorang sume berposing. Gambar ni masa acara lari dalam kain pelekat. Ayie senyum besar dengan kain pelekat tu. Go Ayie!! V(^^)V

Ni waktu acara hias khemah. 4 orang ni la yang membina dan menghias khemah untuk team sukarelawan. Walaupun meraih tempat ke-4 tapi puas hati! (Ikin, Fida, Naim & Lat)

Kami satu team sempat posing! Cheese~~ V(^^)V



Kesimpulannya, hari tu ada macam2 acara dan semua sangat BEST! Apepun sukaneka hari tu sangat BEST! Team sukarelawan dapat ke-5 daripada 9 rakan yang ada hari tu. Hopefully, ada lagi acara camni tahun depan dan team sukarelawan akan cuba lebih lagi!

No comments:

Post a Comment