Pages

Saturday, November 28, 2009

Final Exam

Sudah lama aku tak update blog aku ni. Aku tiada kisah-kisah yang baru dan menarik untuk dikongsi bersama. Tambahan lagi kehidupan aku sangat tidak terurus selama satu semester ini. Manakan tidak...setiap kali aku dapat dapat assignments baru, datang lagi assignments yang lain. Sampaikan aku tidak cukup tidur untuk 2 hari berturut-turut dan tidak menjamah nasi untuk 2 hari juga. Alhamdulillah...semua sudah selesai.. Public speaking, microteaching, presentation, debate, test dan semua asignments telah selesai. Namun, aku dapat rasakan aku tidak perform seberapa baik sem ni. Test aku banyak meraih markah yang rendah. Mampukah aku kekalkan pointer 3.6 lagi?? Persoalan ini bermain di minda aku sepanjang hari.. Walaupun aku berusaha bersungguh-sungguh namun masih ada kesalahan... Di mana silap aku?? Ya Allah...apa yang perlu aku lakukan lagi? Itulah doa ku... FINAL EXAM makin hampir... aku tak bersedia lagi... mampukah aku lakukan yang terbaik lagi pada semester ini... Insya Allah... Aku perlu lebih berusaha... Selagi yang termampu.. Apapun yang terjadi aku kena melangkah dengan tabah...walaupun aku jatuh aku perlu bangkit...tidak kira apa pun yang terjadi... Insya Allah.. AMIN.. (^^)


Di sini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha..Semoga di hari yang mulia ini, segala pengorbanan anda akan diberkati oleh Allah S.W.T. Juga diucapkan semoga berjaya menghadapi final exam nanti! Berusaha!! V(^^)V

No comments:

Post a Comment