Pages

Sunday, August 30, 2009

Ya Allah..berikanla kekuatan kepada ibuku, keluargaku dan diriku..

Mama demam..tu yang aku boleh ungkapkan..sudah seminggu dah.. Semua ni mula, ari slase lepas lepas aku balik ke unisel...mama pun mule jatuh saket... Aku call mama ari khamis pastu mama citer yang mama x sihat, da gi klinik, da amek ubat, da kena inject lg... Weekend ni aku balik umah, aku tgk mama makin sakit trok..tiap2 ari x blh nk mkn dan muntah2..Abah, Aa ngan aku puas pujuk mama gi ospital or check ngan doktor lagi skali.. Mama x boleh nak pose.. Aku rase sedih je tgk mama...Ya Allah..berikanla kekuatan kepada mama, supaya mama blh lawan penyakit tu.. berikanla kekuatan kepada kami sekeluarga supaya kami boleh bantu mama.. Mama, please hold on..bertahan la.. Wawa rase sedih tgk mama sakit... Wawa nak mama cpt sembuh..

"Ya Allah..aku berdoa pada mu...agar berikanla kesembuhan pada mama..aku nak tgk mama sihat dan ceria mcm biasa..." (T_T)

1 comment:

  1. wawa.have faith okay.
    she`ll get well soon.


    x.o.x.o
    jojo

    ReplyDelete