Pages

Sunday, August 30, 2009

tahun 2

Tik tok tik tok~~ sedar tak sedar aku da masok tahun 2 degree da...cepatnyer mase berlalu... Adoii~~ aku tak mude lg da ni... Dalam sebulan lg...birthday aku akan menjelma... Tahun 2 sem 1... ermm...how to say this...there are lots of unexpected things can happen...scared..every sem the challenges keep getting harder...my 2nd year....dunno what to say... Whatever it is!! Don't ever give up!! Pegang pada prinsip, mengingatkan diri "wawa!! ko kena usaha kuat!! ko kena buat yang terbaik! jangan lupa azam dan cita2 ko! jgn hampakan mama ngan abah lagi!!" Insya Allah.. aku akan cuba sedaya upaya. Sem lepas aku alami kejatuhan sedikit..sem ni aku nak cuba naikkan lagi!! Walaupun nampak mcm mustahil tp kalau aku usaha akan menjadi tidak mustahil!! Insya Allah.. AMIN~~
..........................................................................................................................................................................
Sem ni ade 6 subjek..6 subjek yg mmg sume org katakan mcm sukar
hehehehe... (aku pun...) (T_T)

Introduction to Sociolinguistics
Teaching English Grammar
Phonetics and Phonology
Teaching Techniques & Classroom Management
Reading for Academic Purposes
Public Speaking*

Subjek yang aku letak (*) tu mcm paling digeruni...huuuu~~
My anxiety will be getting higher...higher...and higher...
this subject needs me to do lots of speaking in front people..
guarhhhhhhh!!! speech~~~

Wawa!!!! Berusaha!!! Ganbatte-ne!!!

No comments:

Post a Comment