Pages

Saturday, August 29, 2009

my starting point

Hajimemashite!!
Watashiwa Sara Salwana desu..
Yoroshiku onegaishimasu!!! v(^_^)v

Aku budak baru, baru buat blog ni..hihihi..
mintak tunjuk ajar..
Niatku adalah untuk berkongsi cerita
tidak mahu menagih simpati
tidak mahu menyemai benci

Diriku hanyalah biasa
boleh dijangka dan tidak boleh dijangka
kadang-kadang banyak buat silap
dan aku tak sempurna mana

Aku tidak sehebat mana
dan aku juga ada lemahnya
tiada ape boleh dikagumi dari diri ini
sebab kita semua adalah sama

Aku mahu mencari kebahagiaan
aku juga mahu menyemai bahagia
doaku untuk semua
doaku untuk dunia

...............................................................................................................................

P/S: Kepada sesiapa yang mengenali diri ini
dan membaca blog ini
Selamat datang dan terima kasih
v(^_^)V


No comments:

Post a Comment