Pages

Monday, August 16, 2010

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Salam Ramdhan Al-Mubarak buat semua!
Mungkin agak lambat tapi...hmmm...

Insya Allah Ramadhanku kali ini mendapat keberkatan daripada Allah
Saya teringat kata-kata seorang kawan di Facebook yang berbunyi,

"Jadikanlah Ramadhan ini seperti Ramadhan yang terakhir bagi dirimu, dengan itu anda akan lebih berusaha untuk melaksanakan ibadah dengan lebih"

Insya Allah....
kerana pada Ramadhan ini aku telah menetapkan azam untuk menunaikan ibadah sebaik-baiknya yang mana aku termampu...
Sejujurnya Ramadhan membuatkan aku terasa sepi sedikit...
Sebagaimana dlm post yabg terdahulu
Arwah opah dan atukku meninggalkan kami sekeluarga di bulan Ramadhan
Aku menyambut Ramadhan dengan penuh kesyukuran dan juga titisan air mata...

No comments:

Post a Comment