Pages

Saturday, February 6, 2010

no words

Sudah lama tak ada entry baru, aku sendiri pun sukar untuk menceritakan segalanya di sini, ini kerana aku tak pandai menyusun kata-kata dan aku juga tidak pandai meluahkan kisah yang menarik. Banyak perkara yang terjadi pada diriku tapi aku sukar nak ungkapkan bukan kerana tidak mahu tetapi tidak tahu. Akhirnya, aku menelan semuanya bersendirian..

Jika ada yang membaca status di facebook aku, aku ada mengatakan bahawa,

"Nowadays, most people look very calm in front of you, but if you open their page on facebook and blogs, it tells you a very different story... Everyone like to express their feeling on the net including me.. "

Terima kasih kepada semua yang 'like' dan setuju dgn status tu. Tapi aku sedar, aku pun ada byk perkara yg nak dikatakan namun aku bingung.... Sejujurnya, aku ni jenis yang bersendiri dan pendiam dan aku juga sukar hendak meluahkan apa yang terbuku dalam jiwa aku. Aku sendiri menggunakan medium seperti facebook dan blog untuk meluahkan segalanya. Namun....ape yang perlu aku ceritakan di dalam blog ini?? I'm confused and don't have any idea. It seems that I'm running out of all the words that I can use to tell my story to others.. Maaf..

1 comment:

  1. comelnye kucing kau.
    aku dh bosan tgk kucing aku.
    n kucing aku pun mesti bosan tgk aku jugak.

    ReplyDelete